دهکده موسیقی ایرانیان

بازی فوق العاده فوتبال از همان زمان اولیه که عرضه شد طرفداران شدید خودش را داشت و به مرور زمان با پیشرفتی که سری های فوتبال PES و FIFA داشتند هر کدام نسبت به دیگری مخاطبان بیشتری را توانست به سمت خود جذب کند. اما اینکه کدام یک نسبت به دیگری برتری دارند را خود کاربران و پلیرها باید انتخاب کنند. در جدیدترین عنوان یعنی eFootball PES 2022 بدون شک طراحی های منحصر به فردی را مشاهده خواهید کرد.

هر نسخه از سری بازی ها ممکن است در بعضی از سال ها ضعیف عمل کنند اما با جبران کردن در سال های آینده مطمعنا طرفداران بار دیگر جذب بازی میشوند. اما نکته ای که وجود دارد در حال حاضر 700 بازیکن فعال در بازی eFootball 2022 از طریق استیم حضور دارند و در آن روی سکه 9.1 میلیون نفر در حال بازی کردن FIFA 22 هستند و 55000 نفر از این تعداد در حال بازی بر روی PC هستند. میتوان گفت کونامی PES را در سطحی کاملاً متفاوت کشت و این سری را با دستان خودش نابود کرد. بازی جدید کونامی به نام eFootball به عنوان بدترین بازی تاریخ صنعت گیم در استیم از سوی بازیبازان انتخاب شده است، اما به راستی چه موضوعی باعث شد این اتفاق برای این عنوان رخ دهد. خیلی از کاربران و بازیکنان میگوید که بازی کامپیوتر PES هر دفعه ضعیف تر نسبت به نسخه های قبلی خودش عمل میکند و طراحی مناسبی در بازی صورت نمیگیرد. از همین رو است که بازی FIFA را محبوب تر می دانند البته این موضوع بستگی به گیمرها دارد.

کونامی طی بیانیه ای اعلام کرد به دلیل مشکلات و تاخیر به وجود اومده در آپدیت اصلی eFootball 2022 قصد دارد رویدادهای آنلاین را به PES 2021 بازگرداند و به این مناسبت به تمام کاربران این نسخه 2000 کوین رایگان اهدا خواهد شد، کونامی همچنین دوباره بابت تاخیر به وجود اومده در آپدیت بزرگ eFootball عذرخواهی کرده و اطمینان داده تیم سازنده بازی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا کیفیتی که طرفداران لایق آن هستند را در آپدیت 1.0 بازی eFootball که در بهار 2022 عرضه می شود را ارائه دهند.

بازی eFootball با وجود اینکه پیشرفت گرافیکی چندانی نسبت به آخرین نسخه PES نداشته ولی هنوزم وقتی تکسچرها به درستی لود بشن گرافیک و جزئیات در سطح بالایی قرار دارد. بازی فوتبال 2022 در واقع تغییرات ویژه ای را در بخش کیت ها، لباس، ورزشگاه، دسترسی بهتر به اطلاعات بازیکنان و بهبود قوانین و… اعمال کرده است که میتوانید این نسخه را بعنوان یک بازی بروز شده دریافت کنید. در این نسخه از بازی میتوانید به فصل جدیدی از Euro 2022 دسترسی داشته باشید که این بخش نیز به صورت انحصاری توسط کونامی عرضه شده است. همانطور که این بازی فوق العاده طرفداران بیشماری را دارد یکسری مخالفان وجود دارند که میگویند سری بازی های Pes تغییرات چندانی در نسخه های خود به وجود نمی آورد و همان بازی را با اندکی تغییر برای سال بعد عرضه میکند. حال در این بین سوالی به وجود می آید که با انتشار نسخه جدید آیا طرفداران با اشتیاق منتظر نسخه های جدید خواهند بود یا این سری از بازی توانسته حس دقیق و تجربه نزدیک به فوتبال را به بازیکن منتقل کند. با وجود این سوال ها باید دید که بازیکن ها نسبت به این نسخه از بازی چه واکنشی نشان خواهند داد.

 

موزیک بدون نظر 555 views

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !