دهکده موسیقی ایرانیان

آشنایی با بیت کوین

اولین مرحله برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین آشنایی با آنهاس

شما برای خرید بیت کوین حتما نباید به جایی مراجعه کنید به حضوری خرید کنید میتوانید از طریق صرافی های معتبر و سایت های اینترنتی خرید کنید.

اما امن ترین راه برای خرید این ارزهای دیجیتال صرافی های موجود هست. افرادی که داخل ایران هستن از طریق صرافی های ایرانی معتبر و قابل اطمینان می توانند استفاده کنند.

چگونه در ایران ارزدیجیتال بیت کوین بخریم؟

اولین مرحله برای خرید بیت کوین نصب یک کیف پول مطمئن هست این کیف پول مانند کیف شما و حساب بانکی شما هست که میتوانید داخلش ارزهای دیجیتال خود را نگهدارید که شکل های مختلفی دارند که هم قابل نصب به روی گوشی های هوشنمد و رایانه ها هستند مدل های دیگر از این کیف پول هستند که تحت وب هستند که از طریق برنامه های وب مانند کروم دردسترس هستند.

بعد از طی کردن این مراحل نصب ولت یا کیف پول مناسب لازمه خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال داشتن ادرس کیف پول خود هستش که میتوانید از طریق قسمت دریافت ادرس کیف پول خود را داشته باشید. همچنین برای خرید رمز ارز مورد نظر خود باید به سراغ صرافی مورد اطمینان خود برویم تا بتوانیم اط سریق آن خرید نماییم. ما در ادامه برای شما بیا می کنیم که چگونه می توانیم در صرافی آنلاین ثبت نام کنیم.

ثبت نام در صرافی های انلاین

برای ثبت نام در صرافی ها لازم به احراز هویت هست .

چگونه احراز هویت کنیم؟

با مشخصات شخصی و فردی خودتام در سایت ها ثبت نام کنید بعد از ثبت نام تصویر کارت ملی خود را باید اپلود کنید.

شماره کارت و شبای بانکی خود را در سیستم ذخیره کنید پس از چند ساعت مرحله اول ثبت نام شما اگر تایید شود امکانات سایت برای شما فعال میشود.

پس از طی کردن مراحل احراز هویت، شارژ کردن حساب خود هست. که می توانید (از طریق صرافی های ایرانی) به صورت ریالی مبلغ واریزی آن را وارد کنید سپس به درگاه پرداخت متصل می شوید.سپس واریزی خود را انجام دهیم.

بعد از واریزی ریال و شارژ کردن حساب خود، ارز مورد نظر خود را از طریق آن پلتفرم خریداری می کنیم، سپس اگر قصد داریم برای بازی زمانی طولانی تر ارز خود را نگهداری کنیم باید ارز خریداری شده را به کیف پول خود انتقال دهیم.

حالا چگونه بیت کوین خود را به ریال تبدیل کنیم؟

شاید با خود بگید نسبت به قیمت بیت کوین حتما باید سرمایه زیادی داشته باشید که اصلا اینطور نیست بر خلاف تصورات میشه به هر اندازه که سرمایه دارید و میخواهید هزینه کنید بیت کوین بخرید حتی میتوان تا 500 هزار تومن خرید کرد.

برای نقد کردن و فروش بیت کوین های خود می توانید به طریق زیر اقدام کنید.

• بیت کوین خود را به تتر تبدیل نمایید سپس به ریال تبدیل کنید.

• می توانید در صرافی های داخلی مستقیما بیت کوین خود را به ریال تبدیل کنید.

*بهترین راه برای خرید و فروش بیت کوین از طریق صرافی هاست.

چگونه امنیت خرید و فروش را تضمین کنیم

در خرید و فروش بیت کوین از طریق کیف پول خود تمام مسئولیت این کار گردن خود شخص هست و به صورت اشتباه و نامطمئن این کارو انجام بدهید قابل برگشت نیست به همین دلیل حتما ادرس کیف پول خود را چک کنید و به درستی قرار بدید نسخه پشتیبان کیف پول خود را همیشه داشته باشید که معمولا به صورت حروف انگلیسی 12 تا 24 تایی هست.

آیا خرید و فروش بیت کوین در ایران قانونی هست؟

درایران هنوز هیچ قانون خاصی وجود ندارد برای خرید و فروش بیت کوین وجود ندارد مگر اینکه استفاده از آن ها در جرم هایی مثل پولشویی و کلاهبرداری مورد پیگیری نهادهای حفاظتی و فتا قرار میگیرد در صورت بروز مشکل در این فضا در هنگام خرید یا هک یا…. میتوان در دادگاه های رسمی شکایت کرد

بیشتر بدانید:

ما در سایت زوم ارز، یک سرویس جدید به نام آربیتراژ گیری در زوم ارز راه اندازی کرده ایم. شما می توانید با استفاده از این سرویس به راحتی کسب درآمد کنید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که کسب درآمد از طریق آربیتراژ گیری چگونه است؟ در این نوع از درآمد زایی شما می توانید قیمت ارزهای دیجیتال را در صرافی های مختلف ایرانی مشاهده کنید. حال پس از آشنایی با قیمت ها رمز ارز مورد نظرتان را می توانید از یک صرافی با قیمت کمتر بخرید و به یک صرافی دیگر با قیمت بیشتر بفروشید. از این طریق می توانید سود با درصد های مختلف کسب کنید. برای انجام این کار کافیست سری به سایت زوم ارز بزنید.

همچنین دوست داشتم در این مقاله سرویس های مختلف زوم ارز را به شما معرفی کنم.

  1. اخباری فوری ارز دیجیتال
  2. صفحه مقایسه قیمت صرافی های ارز دیجیتال
  3. معرفی ایردراپ های ارز دیجیتال
  4. معرفی مشاغل در حوزه ارز دیجیتال
  5. رویداد های مهم ارز دیجیتال
  6. تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال برتر

منبع: www.zoomarz.com

 

موزیک بدون نظر 28 views

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !